skip to Main Content

ENDYSIS – Εφαρμογή Διαχείρισης Στολών

Το μεγαλύτερο και το πολυτιμότερο στοιχείο μιας εταιρείας, είναι οι Άνθρωποί της που “τρέχουν” και διαχειρίζονται όλη την επιχείρηση! Οι υπάλληλοί της που από οποιαδήποτε θέση προσφέρουν τα μέγιστα για την επιτυχία της Εταιρείας.

Οι σύγχρονες εταιρείες, εκτός από την εκπαίδευση και την επιμόρφωση του προσωπικού τους, επενδύουν δυναμικά στην βελτίωση του περιβάλλοντος εργασίας και την εξέλιξη των υπηρεσιών που προσφέρει στους υπαλλήλους της.

Επιχειρήσεις που δίνουν βάρος στην εικόνα και το ντύσιμο του προσωπικού τους και διαθέτουν στολές για διάφορες βαθμίδες της επιχείρησης, έχουν ανάγκη το κατάλληλο τεχνολογικό εργαλείο / εφαρμογή για την άρτια και άμεση διαχείριση των στολών, καλύπτοντας τις ανάγκες διαχείρισης και συνεργασίας μεταξύ των τμημάτων, όπως παραγγελίες ρούχων, παρακολούθηση αποθήκης, δημιουργία σύνθετων στολών, ανάθεση στολών και ατομική και μοναδική διαχείριση κάθε υπαλλήλου, διατήρηση, ιστορικότητας, reports και άλλα πολλά…

Αναβαθμίζοντας τον τρόπο που διαχειρίζονται τις στολές του οι Επιχειρήσεις μπορούν να απολαύσουν  σημαντικά πλεονεκτήματα όπως ασφάλεια, ευελιξία, απλότητα, αμεσότητα μείωση κόστους κ.α.

Η εφαρμογή ENDYSIS μπορεί να καλύψει όλες τις παραπάνω ανάγκες και προκλήσεις και μπορεί πραγματικά να προσφέρει μια μοντέρνα προσέγγιση της διαχείρισης των στολών της Επιχείρησης.

 

Η εφαρμογή ENDYSIS καλύπτει βασικές ανάγκες διαχείρισης όπως:

  • παραγγελία και παραλαβή νέων στολών
  • δημιουργία προσωποποιημένης καρτέλας υπαλλήλου
  • διαχείριση ανάθεσης – χρέωσης
  • δημιουργία σύνθετων στολών ανά θέση
  • παρακολούθηση και απογραφή της αποθήκης
  • δυνατότητα σύνδεσης με υπάρχοντα προγράμματα της εταιρείας.

 

Προσφέροντας σημαντικά οφέλη στην Επιχείρηση και τον Υπάλληλο:

  • Εύκολη, ασφαλής, μοντέρνα και γρήγορη διαχείριση των Στολών των υπαλλήλων.
  • Αποφυγή εκτυπώσεων, εντύπων και φακέλων (paperless διαδικασία)
  • Αύξηση της παραγωγικότητας του τμήματος και των υπαλλήλων, με την άμεση επικοινωνία τους και την εύρυθμη συνεργασία τους.
  • Άμεση ενημέρωση και έλεγχο όλων των εμπλεκόμενων παραγόντων χωρίς να χρειάζεται να συγκρίνονται φάκελοι, προγράμματα και τμήματα (υπάλληλοι, αποθήκη, προϊόντα, κ.α.)
  • Έλεγχος αποθήκης και stock, άμεσα, έγκαιρα και έγκυρα.
  • Άμεσος έλεγχος και διαχείριση του καθαριστηρίου και των κέντρων επιδιόρθωσης.
  • Ενημέρωση και ειδοποίηση για οποιαδήποτε εκκρεμότητα σε real-time
  • Πρόσβαση από κινητή συσκευή (smart phone) και Η/Υ
  • Πληροφόρηση και ειδοποίηση του υπάλληλου με email για κάθε στάδιο της διαδικασίας.
  • Εξαγωγή reports καλύπτοντας κάθε ανάγκη πληροφόρησης
  • Δυνατότητα τήρησης και αξιοποίησης ιστορικού

Download pdf

Back To Top